Οδηγός Αγορών

Αγορές
 
Η www.auradavita.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Παρόλα αυτά δεν είναι δυνατό, να εξασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας του ιστότοπου, ούτε να αποκλειστούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων, που οφείλονται σε ΄΄ανθρώπινα λάθη’’ κατά την εισαγωγή των πληροφοριών στο σύστημα.
 
Επιπλέον, σας συνιστούμε πριν ολοκληρώσετε συναλλαγές με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να διαβάσετε τις ενότητες των Όρων Χρήσης, Τρόπων Αποστολής και Τρόπων Πληρωμής όπου θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με διαδικασία αγοράς προϊόντων.
 
Στόχος μας είναι η περιήγηση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα να είναι όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη και γρήγορη για τους χρήστες.
Για αυτό το λόγο επιλέξαμε ένα ευκρινές μενού με βασικές κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων ώστε να βρίσκετε άμεσα τα είδη που αναζητάτε. Αν ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο, μπορείτε για συντόμευση να χρησιμοποιήσετε το πεδίο Αναζήτηση προϊόντων στο πάνω αριστερό πεδίο. Για να δουλέψει σε βάθος η αναζήτηση, μπορείτε να γράψετε τι ζητάτε, κατόπιν να επιλέξετε μία από τις κατηγορίες και να κάνετε κλικ στα πεδία ‘’Αναζήτηση σε Υποκατηγορίες’’ και ‘’Αναζήτηση στις περιγραφές προϊόντων’’. Επίσης μπορείτε να αναζητήσετε προϊόντα βάσει τιμής ή εταιρείας. Σε περίπτωση που δεν βρίσκετε κάποιο είδος, μπορεί να μην το διαθέτουμε αλλά διευρύνουμε διαρκώς την γκάμα μας, γι’αυτό μην διστάσετε να μας καλέσετε στο 2427023301 για να δούμε αν μπορούμε να το βρούμε για σας.
 
Παραγγελία
 
Αφού επιλέξετε τα επιθυμητά προϊόντα και τα τοποθετήσετε στο καλάθι σας, πατήστε το κουμπί εμφάνιση καλαθιού όπου μπορείτε να κάνετε έναν τελικό έλεγχο για τα είδη και τις ποσότητες. Κατόπιν πατάτε το κουμπί Αγορά και το σύστημα σας μεταφέρει στην σελίδα Ταμείο.  Εδώ, σε μια μόνο σελίδα μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
 
Μπορείτε να αγοράσετε ως:

 

  • απλός επισκέπτης πατώντας στο αντίστοιχο κουμπί και σε αυτή την περίπτωση συμπληρώνετε απλά τα προσωπικά σας στοιχεία, ή
  • να δημιουργήσετε λογαριασμό, που σας διευκολύνει για μελλοντικές παραγγελίες ώστε να μην συμπληρώνετε ξανά τα στοιχεία σας και να κερδίζετε χρόνο. Επίσης έτσι διατηρείτε και ιστορικό παραγγελιών για μελλοντική χρήση ή
  • αν έχετε ήδη λογαριασμό, απλά πατάτε το κουμπί Σύνδεση πελατών και δίνετε τα προσωπικά στοιχεία πρόσβασης σας ώστε να συνδεθείτε.

Κατόπιν δεξιά επιλέγετε τρόπο αποστολής και τρόπο πληρωμής.
Αν έχετε κουπόνι έκπτωσης το εισάγεται στο αντίστοιχο πεδίο.
Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε κάποιο σχόλιο για την παραγγελία σας στο αμέσως από κάτω πεδίο πχ. συσκευασία δώρου ή ότι άλλο επιθυμείτε να προσέξουμε.
Τέλος μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε τα ενημερωτικά δελτία μας, με προσφορές, νέα και ενημέρωση σε θέματα που σχετίζονται με τα προϊόντα μας. Στέλνουμε από 1 έως 4 μηνύματα το μήνα και μπορείτε να διαγραφείτε από τον κατάλογο όποτε επιθυμείτε.
 
Τέλος, για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας πρέπει να τσεκάρετε το πεδίο ‘’ Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων’’ καθώς και το πεδίο ‘Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όροι και Προϋποθέσεις’’ και πατάτε το κουμπί ‘’Επιβεβαίωση Παραγγελίας’’
 
Κατόπιν το σύστημα εμφανίζει το μήνυμα:
‘’ Η παραγγελία σας έχει επεξεργασθεί με επιτυχία! Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας. Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας στο διαδικτυακό μας κατάστημα!’’ και σας αποστέλλεται αυτοματοποιημένη επιβεβαίωση με τον αριθμό και λεπτομέρειες της παραγγελίας στο email που εισάγατε στα προσωπικά σας στοιχεία.
 
Η αυτοματοποιημένη επιβεβαίωση της παραγγελίας καθώς και οποιοδήποτε μετέπειτα απεσταλμένο e-mail αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την σωστή διεκπεραίωση και ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί. Αυτά τα e-mail πρέπει να τα διατηρείτε ως το πέρας της συναλλαγής με την επιχείρηση μας και πρέπει να φροντίζετε να φτάσουν στα εισερχόμενα μηνύματα της αλληλογραφία σας (Inbox), για αυτό σας συνιστούμε αν δεν εμφανιστεί αμέσως η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στα εισερχόμενα (Inbox), α) να ελέγξετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (folder Spam) στο e-mail σας και αν την βρείτε εκεί να μετακινήσετε το μήνυμα στο Inbox ώστε η επικοινωνία με την επιχείρηση μας να λειτουργεί απρόσκοπτα καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μαζί μας και β) να ελέγξετε μήπως εκ παραδρομής μας στείλατε λάθος διεύθυνση e-mail ή διεύθυνση που δεν ισχύει πια.
 
Σύμφωνα με τους όρους που διέπουν τις συναλλαγές στον ιστότοπο μας, αν δεν λάβετε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας, η παραγγελία σας δεν θεωρείται ως ληφθείσα από το www.auradavita.gr, οπότε και οφείλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε χωρίς καθυστέρηση.
 
Κατά το στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας, γίνεται και η τελική επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας αποθέματος των προϊόντων που έχουν παραγγελθεί. Αν προκύψει οποιαδήποτε εκκρεμότητα ή θέμα μη διαθεσιμότητας ή / και μεταβολής στο χρόνο αποστολής ή /και οποιοδήποτε άλλο θέμα, δεσμευόμαστε να σας ενημερώσουμε εγκαίρως στο email που καταχωρήσατε ή και τηλεφωνικώς στα στοιχεία επικοινωνίας σας.
 
Η αποστολή των προϊόντων ξεκινά:
 
Αν έχετε πληρώσει με κάρτα, μόλις ολοκληρωθεί με επιτυχία η πληρωμή
Αν πληρώσετε μέσω τράπεζας, μόλις λάβουμε ενημέρωση από εσάς ότι έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή και μόλις εμφανιστεί το ποσό στο λογαριασμό μας
Αν διαλέξατε την αντικαταβολή, αφού επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σας, για την επιβεβαίωση της παραγγελίας και των στοιχείων αποστολής.
 
Ακύρωση Παραγγελίας
 
Η παραγγελία δύναται να ακυρωθεί στις παρακάτω περιπτώσεις:

 

  • Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, αφαιρώντας τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κόκκινο κουμπί με την ένδειξη Χ «διαγραφή».
  • Αφού έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία και αν δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα (εντός 24 ωρών) μαζί μας τηλεφωνικά στο 2427023301 ή στο e-mail info@auradavita.gr και θα αναλάβουμε την ακύρωση της στο σύστημα
  • Παραγγελίες που έχουν τιμολογηθεί και αποσταλεί (έστω και πριν την ολοκλήρωση του 24ώρου από την τοποθέτηση της παραγγελίας στο σύστημα) δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν και εμπίπτουν στην κατηγορία Επιστροφές Προϊόντων.

 
Σημείωση: Στόχος μας είναι να αποστέλλουμε τις παραγγελίες το ταχύτερο δυνατό, στην πλειοψηφία τους -εφόσον τα προϊόντα είναι διαθέσιμα- τις αποστέλλουμε μέσα σε λίγες ώρες από την τοποθέτηση τους στο σύστημά μας (ειδικά σε περιπτώσεις αντικαταβολής και εξοφλημένων παραγγελιών η αποστολή γίνεται άμεσα). Γι’αυτό, αν θέλετε να αλλάξετε οποιοδήποτε στοιχείο (να αφαιρέσετε ή να προσθέσετε κάποιο προϊόν, ή να την ακυρώσετε) παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης στο 2427023301 ή στο κινητό 697 16 78 476 (what’s up)
 
Πολιτική Επιστροφών
 
Οι www.auradavita.gr και www.auradavita.com καταβάλλουν την μέγιστη δυνατή προσπάθεια να καταφθάσουν οι παραγγελίες και τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση και να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Κατά την παράδοση των προϊόντων, παρακαλούμε να ελέγχετε πάντα το πακέτο για εμφανείς φθορές στην συσκευασία πριν υπογράψετε την απόδειξη παραλαβής. Επίσης να ελέγχετε πάντα αμέσως μετά την παραλαβή τα προϊόντα, για τυχόν λάθη ή ελαττώματα. Στην απίθανη περίπτωση που προκύψει πρόβλημα με την παραλαβή κάποιου προϊόντος, παρακαλούμε να λάβετε υπόψιν σας τα εξής:

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Εάν εκ παραδρομής έχει αποσταλεί διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης, όπως αυτό έχει καταγραφεί και εμφανίζεται στο επιβεβαιωτικό email που έχει αποσταλεί με την περιγραφή της παραγγελίας
  • Εάν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό. Σε αυτό το σημείο διευκρινίζεται ότι η www.auradavita.gr δεν διαθέτει πολιτική εγγύησης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά δύναται να προκύψει από κακή χρήση, κάθε φυσιολογική φθορά και καταστροφή του προϊόντος κατά την αφαίρεση των ετικετών.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, παρακαλούμε ενημερώστε μας εγγράφως εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του εκ παραδρομής απεσταλμένου ή ελαττωματικού προϊόντος στο email info@auradavita.gr ή και τηλεφωνικά στο 2427023301, ώστε να σας δοθεί κωδικός και οδηγίες επιστροφής.
Ο πελάτης οφείλει σε κάθε περίπτωση να επιστρέφει το λανθασμένο ή ελαττωματικό  προϊόν εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, για την απόδειξη του ισχυρισμού περί λάθους ή ελαττώματος.
Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι ανέπαφο, αχρησιμοποίητο, να φέρει την αρχική συσκευασία του, να μην έχει υποστεί ζημιά ή οποιαδήποτε αλλοίωση στο περιεχόμενο του ή στις ετικέτες του. Πρέπει επίσης το προϊόν που επιστρέφεται, να συνοδεύεται απαραίτητα από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης). Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το λανθασμένο προϊόν, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών, επιβαρύνεται με το κόστος αυτού.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν ενημερώσει εγγράφως εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών για την παραλαβή του λανθασμένου ή ελαττωματικού  προϊόντος, χάνει οποιοδήποτε δικαίωμα προς την επιχείρηση για αξίωση αντικατάστασης του λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος και παραλαβής του ορθού, ή για αποζημίωση της αξίας του.
Το κόστος επιστροφής του επιβεβαιωμένου λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος καθώς και η αποστολή του ορθού προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά την επιχείρηση.
Αφού παραλάβουμε το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν, ελέγξουμε την κατάσταση του και επιβεβαιώσουμε ότι συντρέχουν τα ελαττώματα ή λάθη που αναφέρει ο πελάτης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την αποστολή του ορθού προϊόντος (εφόσον είναι διαθέσιμο, η αποστολή θα γίνει άμεσα το αργότερο εντός 7 εργάσιμων ημερών) ή για την επιστροφή της αξίας (εντός 14 ημερών) που καταβλήθηκε για αυτό το προϊόν, στα στοιχεία που θα μας υποδειχθούν από τον πελάτη. Για λόγους ασφαλείας, το όνομα του δικαιούχου του λογαριασμού που θα μας δοθεί για την επιστροφής της αξίας, θα πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό του αγοραστή.

Σημαντική σημείωση: ΔΕΝ γίνεται δεκτή καμιά επιστροφή προϊόντων αν δεν έχει προηγηθεί συνεννόηση με την επιχείρηση καθώς και η συμπλήρωση και αποστολή της φόρμας επιστροφής προϊόντος, όπως αυτή εμφανίζεται στο πεδίο επιστροφές προϊόντων μέσα στον ιστότοπο www.auradavita.gr,  για να σας δώσουμε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π).


Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

Εφόσον ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής), που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), δύναται να υπαναχωρήσει -μόνο κατόπιν έγγραφης ενημέρωσης- από την εξ'αποστάσεως αγορά, δηλαδή στην παρακάτω περίπτωση μη υπαιτιότητας της επιχείρησης:


  • αν ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία και αλλάξει γνώμη για οποιοδήποτε λόγο, δύναται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ'αποστάσεως σύμβαση, επιστρέφοντας σε άριστη κατάσταση τμήμα ή ολόκληρη την παραγγελία, εντός 14 ημερολογιακών ημερών, που εκκινούν από την ημέρα παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος έχει υποδείξει και πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων 

Για να ισχύσει το δικαίωμα υπαναχώρησης σε αυτή την περίπτωση, ο αγοραστής οφείλει να τηρήσει και όλα τα παρακάτω:

α) να αποστείλει εντός 14 ημερολογιακών ημερών και την ρητή δήλωση υπαναχώρησης στην επιχείρηση μας.  Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία με τους ακόλουθους τρόπους:

  • με συστημένη επιστολή προς τη <<Στανούδη Αναστασία>>και με διακριτικό τίτλο <<Aura da Vita>> που εδρεύει στη Σκιάθο, Οδός Πανώρα , Τ.Κ. 37002 (πατήστε εδώ για το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης) ή
  • με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@auradavita.gr (πατήστε εδώ για το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης) ή 
  • με φαξ στο 2427023301 (πατήστε εδώ για το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης)

  • Μπορείτε να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία απευθείας στην φόρμα, να την αποθηκεύσετε (ή να την εκτυπώσετε και να την υπογράψετε) και να την αποστείλετε με έναν από τους ανωτέρω τρόπους.

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά στο +2427023301 για οποιαδήποτε διευκρίνηση, σε κάθε περίπτωση όμως είναι απαραίτητη η γραπτή αποστολή του εντύπου υπαναχώρησης/επιστροφής για την άσκηση του αντίστοιχου δικαιώματος.

     

    Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα σας αποστέλλεται επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης
β) να επιστρέψει μετά από συνεννόηση με την επιχείρηση το/τα προϊόντα εντός της παραπάνω προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών.

  • τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη,  με συνεργαζόμενο μεταφορέα της auradavita.gr στην διεύθυνση Aura da Vita Οδός Πανώρα, ΤΚ 37002 Σκιάθος
  • τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σφραγισμένα (κατά περίπτωση), να μην έχουν ανοιχτεί, να είναι αχρησιμοποίητα, να φέρουν την αρχική τους συσκευασία, να μην έχουν υποστεί ζημιά ή οποιαδήποτε αλλοίωση στο περιεχόμενο τους ή στις ετικέτες τους
  • τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης)

Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν οι παραπάνω όροι της διαδικασίας επιστροφής στο σύνολο τους, ο αγοραστής χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων και αφού ελεγχθεί η άριστη κατάσταση τους, ακολουθεί επικοινωνία με τον πελάτη ώστε να προγραμματιστεί αποστολή προϊόντος αντικατάστασης ίσης αξίας της επιλογής του ή για την επιστροφή της αξίας (εντός 14 ημερών) που καταβλήθηκε για αυτό το προϊόν. Η επιστροφή της αξίας γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλεχθεί κατά τον χρόνο της αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής αξίας για αγορά με πληρωμή αντικαταβολής, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει γραπτώς την επιχείρηση για τον αριθμό και τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού. Για λόγους ασφαλείας, το όνομα του δικαιούχου του λογαριασμού που θα μας δοθεί για την επιστροφή της αξίας, θα πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό του αγοραστή. Εναλλακτικά το ποσό μπορεί να πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη στο σύστημα μας και να χρησιμοποιηθεί για την επόμενη παραγγελία του.
Διευκρινήσεις:
α) Σε αυτή την περίπτωση μη υπαιτιότητας της επιχείρησης, τα μεταφορικά επιστροφής προϊόντος/προϊόντων καθώς και αποστολής προϊόντος / προϊόντων αντικατάστασης βαρύνουν τον πελάτη. Επίσης αν η αρχική παραγγελία είχε αποσταλεί δωρεάν (για αγορές άνω των 49 ευρώ) και με την επιστροφή προϊόντος/προϊόντων λόγω μη υπαιτιότητας της επιχείρησης το ποσό μειωθεί σε κάτω από 49 ευρώ, ο πελάτης θα χρεωθεί με το αρχικό κόστος μεταφορών 5 ευρώ, το οποίο θα αφαιρεθεί από την επιστροφή της αξίας του/των προϊόντων που θα επιστραφούν.
β) Επιστροφή χρημάτων, σε περίπτωση μη υπαιτιότητας της επιχείρησης γίνεται μόνο για την αξία του προϊόντος και για καμία άλλη χρέωση, όπως αντικαταβολή, μεταφορικά κ.α
γ) Είδη που μπορούν να επιστραφούν είναι κοσμήματα, μπιζού, αρωματιστές, κεριά, αρωματικά στικς, αιθέρια έλαια, αρωματικά έλαια, μπουκαλάκια, σφουγγάρια, αξεσουάρ μπάνιου, άλατα μπάνιου, σαπουνοθήκες, πετσέτες.Για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται δεκτές σε καμιά περίπτωση, επιστροφές προϊόντων περιποίησης σώματος και αρωμάτων.
δ) ΔΕΝ γίνεται δεκτή καμιά επιστροφή προϊόντων αν δεν έχει προηγηθεί συνεννόηση με την επιχείρηση καθώς και η συμπλήρωση και αποστολή της φόρμας υπαναχώρησης ή επιστροφής προϊόντος, όπως αυτή εμφανίζεται στο πεδίο επιστροφές προϊόντων μέσα στον ιστότοπο auradavita.gr,  για να σας δώσουμε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π).
 
Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει κάτω από κάποιες ειδικές μόνο συνθήκες. Τέτοιες μπορεί να είναι:

  • Καθυστέρηση αποστολής του προϊόντος από τον προμηθευτή μας. Υπολογίζουμε πολύ προσεκτικά τις προμήθειες των προϊόντων μας, υπάρχει όμως περίπτωση ενώ έχουμε παραγγείλει και περιμένουμε ανεφοδιασμό της αποθήκης μας, να υπάρχει προσωρινή έλλειψη κάποιου κωδικού στην αποθήκη του προμηθευτή, πχ εν αναμονή νέας παραγωγής.
  •  Απροειδοποίητη κατάργηση του προϊόντος από την πλευρά του προμηθευτή.
  • Περιπτώσεις ακραίων καιρικών συνθηκών, όπως επίσης απεργιών και κάθε είδους ανωτέρας βίας
  • Σε περίπτωση που λόγω καταχώρησης λανθασμένων ή μη έγκυρων στοιχείων επικοινωνίας, δεν καταστεί δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (αν για παράδειγμα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν ή την πληρωμή)

Σε κάθε περίπτωση ενδεχόμενης καθυστέρησης η επιχείρηση www.auradavita.gr δεσμεύεται να επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για την κατάσταση και τις εναλλακτικές επιλογές.